Zmiany, zmiany...

Hej! Powracam po kolejnej dłuższej nieobecności. Tym razem jest ona spowodowana faktem, że pod koniec maja zostałam mamą pieknej i kochanej córeczki. Niestety, czy też stety zajmuje ona prawie  całą moję uwagę i nie mam już tyle czasu dla siebie, co miałam przed jej urodzeniem. W związku z tym blog będzie musiał się odrobinę zmienić (nie tylko graficznie, co być moze część z Was już zauważyła), ponieważ, przynajmniej na razie, nie będę w stanie testować nowych kosmetyków na takiej zasadzie jak do tej pory. Natomiast pojaią się tu recenzje również innych produktów - tj. dla kobiet w ciąży i mam karmiących oraz dla dzieci. Zmieniła się też nieco moja kosmetyczna "rutyna", więc i to będę na blogu uwzględniała. Dodatkowo blog z typowo kosmetycznego zmieni się nieco w bardziej lifestylowy. Mam nadzieję, że ze mną pozostaniecie i zaprosicie też swoje znajome, które być może, również skorzystają z treści przedstawionych na tym blogu.W miarę możliwości (wykorzystując chwile, kiedy moja córeczka śpi) będę starała sie prowadzić tego bloga jak najbardziej na bieżąco. Planuję również nowy projekt, mam nadzieję, że czas mi na niego pozwoli. Jak coś już zacznie się dziać w tym temacie, podzielę się z Wami tu na blogu.
Zapraszam Was zatem do lektury i komentowania.   


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Recenzja - Blanx White Shock

Włoskie kosmetyki marki Mulac

Kalendarz adwentowy Makeup Revolution - podsumowanie