Recenzja - Yves Rocher Intensywna kuracja przeciw wypadaniu włosów

Hejka! Kontynuując nieco temat pielęgnacji włosów, postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią na temat kosmetyku, którego używam od miesiąca. W tym czasie nie stosowałam innych tego typu produktów, wcierek, nie suplementowałam się, więc wszelkie efekty lub ich brak można przypisać działaniu jedynie tego kosmetyku. 

Mowa o intensywnej kuracji przeciw wypadaniu włosów od Yves Rocher. 

Czy zadziałała w moim przypadku, czy jestem zadowolona z efektów i czy ją Wam polecam? Zapraszam do poniższego tekstu.

1. Opis producenta

Zabiegi pozwalające Ci walczyć z wypadaniem włosów nie muszą być ani męczące, ani długotrwałe. Nowa kuracja przeciw wypadaniu włosów od Yves Rocher sprawi, że na nowo będziesz mogła cieszyć się włosami pełnymi blasku i objętości – staną się widocznie zdrowsze, a skóra głowy odzyska dawną równowagę. Dzięki intensywnej kuracji przeciw wypadaniu włosów możesz zapomnieć o garściach wypadających kosmyków, które do tej pory uprzykrzały Ci każde rozczesywanie lub mycie.

Zawartość ampułek nowej kuracji przeciw wypadaniu włosów od Yves Rocher stymuluje włosy do wzrostu i poprawia ich kondycję. Swoją skuteczność zawdzięcza zawartości dwóch składników roślinnych: fruktanom z agawy oraz ekstraktowi z łubinu białego.

Fruktany z agawy – pozyskiwane przez ekspertów Yves Rocher z ekologicznych upraw w Meksyku – poprawiają mikrokrążenie skóry głowy. Dzięki temu znacznie ułatwiają transport i wchłanianie składników odżywczych u samej nasady włosów. Sprawiają, że włosy rosną silniejsze i zdrowsze, a Twoja fryzura odzyskuje dawną kondycję i blask. 

Skuteczność formuły nowej kuracji przeciw wypadaniu włosów opiera się na właściwościach ekstraktu z łubinu białego. Ta niezwykła roślina przyśpiesza proces odbudowy komórek. Dzięki zawartości peptydów łubin skutecznie spowalnia mechanizmy wypadania włosów i stymuluje ich wzrost.

Kuracja przeciw wypadaniu włosów Yves Rocher jest szczególnie polecana do włosów, które przejawiają tendencję do wypadania. Aż 99% składników produktu jest pochodzenia naturalnego – dzięki temu to kosmetyk całkowicie bezpieczny dla Twoich włosów.

Efekty działania kuracji przeciw wypadaniu włosów z wyciągiem z łubinu białego:

- lepiej ukorzenione, mocniejsze i wyraźnie grubsze włosy,

- zwiększona ilość włosów w fazie wzrostu i spowolnienie ich wypadania, 

- odżywione, sprężyste i lśniące włosy.

2. Kilka faktów 

W pudełku znajdziemy 4 plastikowe ampułki po 15 ml każda. Zapach płynu jest dosyć specyficzny, nie jest zbyt przyjemny, ale da się go wytrzymać, dosyć szybko się ulatnia. 

Ampułki są poręczne, a dozownik płynu jest bardzo wygodny w użyciu. Kurację aplikujemy dokładnie tam, gdzie tego chcemy, płyn nie rozlewa się niepotrzebnie na długości włosów, tylko pozostaje na skalpie. Ampułki mają miarkę - każda z nich jest podzielona na 4 części, dzięki czemu wiemy ile produktu musimy nanieść na skórę głowy. 

Cena regularna to 79 zł, jednak kurację tę można często dorwać taniej na promocji. 

3. Moja opinia

Po miesiącu stosowania tej kuracji, zauważyłam, że włosy są nieco bardziej odbite od nasady. Mniej włosów znajduję również na szczotce podczas ich czesania. Przed zastosowaniem produktu zmierzyłam długość swoich włosów. Po 4 tygodniach moje kosmyki urosły o ok. 2,5 cm. Normalnie włosy rosły mi w tempie ok 1-1, 5 cm na miesiąc, więc jest spora różnica. Ponadto, są one bardziej sprężyste, mają taki naturalny blask i są zdecydowanie mocniejsze. Ponadto, przed kuracją, po myciu włosy wychodzily mi garściami. Obecnie wypada mi może 5-10 włosów, więc różnica jest ogromna, co mnie bardzo cieszy. 



Czy polecam? Zamierzam kurację kontynuować przez kolejny miesiąc, żeby utrwalić efekty. 


A Wy znacie ten produkt? Jak się u Was sprawdza? 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Recenzja - Blanx White Shock

Włoskie kosmetyki marki Mulac

Kalendarz adwentowy Makeup Revolution - podsumowanie