#DOZHelloBaby

Hej! Dzisiejszy post jest przeznaczony głównie dla mam lub przyszłych mam. Ale wszystkich zapraszam do pozostania że mną.
Po raz kolejny apteka internetowa DOZ organizuje fantastyczną akcję, w której można otrzymać piękne pudełeczko wypełnione dobrociami zarówno dla mamy jak i dziecka. Akcja tym razem nazywa się HelloBaby.

W pudełeczku znajdziemy aż 17 produktów, których wartość wg DOZ wynosi 300 zł. Co znajdziemy zatem w pudełku? Takie oto cudowności:
- chusteczki nawilżanie Pampers z plastikowym zamknięciem. Jest to o tyle fajne, że chusteczki nie wyschną. Czasem zdarza mi się kupić chusteczki bez takiego zamknięcia (tylko się przylepia fragment taśmy) i niestety dosyć szybko takie chusteczki wysychają. W opakowaniu znajdziemy 54 szt. 
- Bielenda Professional naturalny olejek ujędrniający, pojemność 190 ml
- Akuku butelka profilowana z uchwytem o pojemności 125 ml
- DOZ probiotyk w kroplach o pojemności 5 ml
- Sylveco kremowy szampon i płyn do kąpieli, pojemność 300 ml
Bio-Oil specjalistyczny olejek do pielęgnacji skóry o pojemności 25 ml - ten olejek jest bardzo skuteczny, dzięki niemu po ciąży nie miałam rozstępów. Więcej o nim możecie przeczytać TUTAJ
- Bebilon Junior 3 z pronutra+ mleko następne dla dzieci powyżej 1 roku - próbka o masie netto 30,6 g
- La Roche-Posay Lipikar Syndet AP+ krem myjący, pojemność 15 ml
- DOZ Zielnik rumianek - herbatka w saszetkach - 30 szt
- Skarb Matki płyn do kąpieli z oliwką, pojemność 250 ml
- Femibion Natal 2 plus - próbka na 6 dni - 6 tabletek plus 6 kapsułek 
- Bepanthen Baby maść ochronna - 30 g
- Humana Benelife witamina D3 w kroplach - 5 ml
- MAM smoczek start 0-2 miesiące - ten mi się już nie przyda 
- Allerco kostka myjąca 100 g
- Emotopic specjalny krem natłuszczający - ten krem już miałam i fajnie mi się sprawdził przy moich wysuszobych dłoniach, więc super, że znalazł się w pudełku - 15 ml
- pieluszki Pampers 1 2-5 kg, więc również z nich już nie skorzystamy - 2 szt


Tak więc pudełeczko prezentuje się całkiem fajnie. Na pewno wykorzystamy zawarte w nim produkty. Co trzeba zrobić, żeby je otrzymać? Należy zrobić zakupy na stronie doz.pl za kwotę min. 250 zł. Przy czym musi się wśród zakupów znaleźć jakiś produkt z kategorii Mama i dziecko oraz nie może być tu produktów leczniczych. Pudełko otrzymamy przy dostawie kurierem DHL lub do paczkomatu. 

Ale to nie wszystko. Można dodatkowo wygrać sesję fotograficzną. Wystarczy opublikować na Instagramie artystyczne zdjęcie pudełka i oznaczyć je hashtagiem #DOZhellobaby. Wygrać może 10 osób. 
Akcja trwa do 30 kwietnia 2019 r. 
Więcej informacji, w tym regulamin, znajdziecie TUTAJ.


Bierzecie udział w takich akcjach? Myślę, że warto, bo są szanse na wygranie bardzo fajnych nagród. Ostatnio szczęście mi dopisało, może i tym razem się uda ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Recenzja - Blanx White Shock

Włoskie kosmetyki marki Mulac

Kalendarz adwentowy Makeup Revolution - podsumowanie