Recenzja - Pure Heals maska zwężającą pory

Hejka! Dziś krótka recenzja jednego ze świetnych kosmetyków, do którego powróciłam po ostatnim zużyciu i zamierzam jeszcze nie raz kupić. Chodzi o maseczkę do twarzy Pure Heals



Jest to maseczka oczyszczająca, zwężająca pory z pyłem wulkanicznym

Kilka faktów i moje wrażenia:

❤️ Maseczka znajduje się w niewielkim płaskim opakowaniu o pojemności 10 ml. Ta ilość wystarczyła mi na dwie aplikacje, ale myślę, że i z trzecią też nie byłoby problemu. 

❤️ Świetnie oczyszcza skórę, po zmyciu buzia jest idealnie czysta, pory zmniejszone. Cera jest gładka i miękka, aż chce się jej dotykać. 

❤️ Nie powoduje podrażnień, aczkolwiek przy aplikacji delikatnie mnie piekła skóra. Było to jednak chwilowe odczucie. 

❤️ Maskę nakładamy na 10 min, po czym zmywamy. Ja podczas zmywania lubię jeszcze ją trochę wmasować w skórę, wtedy mam też taki dodatkowy delikatny peeling, więc skóra jest jeszcze lepiej oczyszczona. 

❤️ Cena - ok 15 zł. 



Miałam też maskę z zieloną herbatą z tej serii, ale niestety mi się nie sprawdziła tak dobrze. A tę z pyłem wulkanicznym po prostu pokochałam. 

A Wy ją znacie? Jak się u Was sprawdza? 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Recenzja - Blanx White Shock

Włoskie kosmetyki marki Mulac

Kalendarz adwentowy Makeup Revolution - podsumowanie